Ördög Nóra megszorongatta az éjjel-nappalosok nyakát

Ördög Nóra televíziós műsorvezető, tévé, tv,
Ördög Nóra televíziós műsorvezető Budapest. 2015 november 20.
Vágólapra másolva!
Szeretik a nézők A Kockát, de az RTL Klub anyahajóját, a Barátok köztöt nem tudta megtorpedózni. Szépen megy a Szulejmán-ismétlés a délutáni sávban, tisztes számokkal búcsúzott Papp Gergő.
Vágólapra másolva!

Felfelé megy ezúttal Ördög Nóra, A Kocka műsorvezetője, ugyanis a TV2 célcsoportjában ez volt a legnézettebb műsor a csatornán, 366 ezer, 18 és 59 éves kor közti tévéző követte, ebben a korosztályban szépen ment, bár az RTL évtizedes atomfegyverével, a Barátok közttel nem bírt. Papp Gergő, azaz Pimasz úr ebben az évadban utoljára cuccolt át, 4,5 százalékos közönségaránnyal ment a műsora a ma vizsgált 18-59-es korcsoportban, ami jóval az RTL II átlaga fölött van.

Lefelé megy viszont Horgas Eszter, akiről kiderült, hogy a Got Talentben, az RTL Klubon olyan csapatot juttatott tovább, amelyben személyes barátai is vannak. Nem az elfogultsággal van a baj, hanem azzal, hogy az úgynevezett aranygombbal küldte őket az élő show-ba, ami miatt

joggal lehet rossz a szájíze a tehetséges, de kiesett riválisoknak.

--------------

Nézzük a napszakokat! Reggel látjuk, hogy félelmetesen, 40 százalékkal kezd a TV2, erős a Mokka, de szépen veszíti a közönségét a csatorna.

Forrás: Origo / Nielsen

Délután kiegyenlítettebb a küzdelem, a TV2 vezet jobbára, de a délután végén feljön rá Szulejmán.

Forrás: Origo / Nielsen

Az estét újfent az RTL Klub nyerte, de Ördög Nóra kockája egy RTL-es reklámszünet alatt ideiglenesen beelőzött.

Forrás: Origo / Nielsen

A ma vizsgált korcsoportban a TV2-t szűk két százalékponttal verte az RTL Klub, a Duna TV-t viszont még három másik csatorna is megelőzte. A Comedy a fiatalabbaknál menő, befért még a top 10-be az RTL II és az AXN.

Forrás: Origo / Nielsen

Nézettségelemző gyorstalpaló

A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.

Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.