Berényiéknek egyszerűen nincs ellenfelük

Rossz hír a Barátok közt rajongóknak tv bulvár
Vágólapra másolva!
A 31. héten a teljes lakosság kedvence ismét a Barátok közt volt, a legnépszerűbb, szerdai adást 1 millió 162 ezren figyelték. A dobogóra felfért még a Szulejmán és a Cobra 11, a TV2 először a Tények-kel szerepel a heti toplistán, az ötödik helyen. A húsz legnézettebb produkció közül csupán kettő a Duna TV-é, A hegyi doktor – Újra rendel és a Don Matteo jutott be a legjobbak közé.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

A 31. hét legnézettebb műsora – ahogy az előzőé és az azt megelőzőé is – a Barátok közt volt, egyik szereplője, a Bözsi mamát játszó Szilágyi Zsuzsa ezért utazik felfelé a Médialiftben. Vele tart a Cobra 11 főhőse, Erdogan Atalay is, miután a német krimisorozat aktuális része a harmadik lett a nézettségi versenyben, vasárnap este csak az RTL Híradó előzte meg közönségarányban.

Az általunk figyelt csatornák közül

a vasárnap este legalacsonyabb közönségarányát a Comedy Central hozta,

az itt futó Kertvárosba száműzve kevésbé népszerű részét az éppen tévézőknek csupán 0,6 százaléka figyelte – az abban szereplő Jane Levy ezért kapott piros nyilat. Mutatjuk grafikonon is, hogyan alakult a vasárnap este:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Alább látja a legnézettebb műsorok listáját is, ahol minden produkciónak csak a legnépszerűbb adását tüntettük fel.

A legjobb húszban ezúttal csak az RTL Klub, a TV2 és a Duna TV műsorai szerepelnek,

ebből tizennégy az RTL-hez tartozik.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk csatornák szerint is a heti átlagos közönségarányt. E szerint

a hét legjobbja az RTL Klub volt, 1,6 százalékpontot tudott ráverni a TV2-re.

A Duna TV 5,9 százalékos közönségaránya elég volt a harmadik helyre, de a közmédia csatornái közül az M4 Sport, az M1 és az M3 is felkerült a listára.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.