Napi 86 tévéreklámot lát a magyar fogyasztó

tévéző fiú
Vágólapra másolva!
Ezernél több márkát tolnak elénk, bő 700 ízben megy le egy reklám.
Vágólapra másolva!

Legkevesebbet a 4-17 évesek tévéznek a Nielsen felmérése szerint, ők szűk 200 percet ülnek a készülék előtt. Legtöbbet persze az idősebbek, az ötven fölöttiek, akik tavaly, naponta átlagosan 376 percet tévéztek.

Forrás: Nielsen

Egyre többen tévéznek digitális kábeles előfizetéssel vagy IPTV-n, ezek aránya számottevően javult egy év alatt. Erősen csökkent az analóg kábeles tévézők aránya, és a földi vagy egyedi műholdas fogyasztóké is.

Forrás: Nielsen

Naponta egy átlagos magyar 26 perc reklámot lát, vagy legalábbis ennyi ideig megy a képernyőjén reklám, míg ő mobilját nyomkodja vagy vacsora után kutat. Napi 86 tévéreklámmal találkozik egy hazai fogyasztó, amennyiben lelkiismeretes, nem kapcsol el, és megnézi, miből élnek a kereskedelmi tévék.

Forrás: Nielsen

Évről évre egyre több reklámszpot, tavaly már 5 millió 358 ezret mért a Nielsen. 2010 óta jelentősen nőtt ezek száma, de figyelembe kell venni, hogy 2010-ben még csak 35 csatornát mértek, 2014-ben pedig már közel ötvenet.

Forrás. Nielsen

Ezernél több márkával találkozhat a fogyasztó, és 728 alkalommal vetítenek le átlagosan egy-egy szpotot.

Forrás: Nielsen

Szavazzon!

Néz tévéreklámot?