Legkevesebbet a 4-17 évesek tévéznek a Nielsen felmérése szerint, ők szűk 200 percet ülnek a készülék előtt. Legtöbbet persze az idősebbek, az ötven fölöttiek, akik tavaly, naponta átlagosan 376 percet tévéztek.
Egyre többen tévéznek digitális kábeles előfizetéssel vagy IPTV-n, ezek aránya számottevően javult egy év alatt. Erősen csökkent az analóg kábeles tévézők aránya, és a földi vagy egyedi műholdas fogyasztóké is.
Naponta egy átlagos magyar 26 perc reklámot lát, vagy legalábbis ennyi ideig megy a képernyőjén reklám, míg ő mobilját nyomkodja vagy vacsora után kutat. Napi 86 tévéreklámmal találkozik egy hazai fogyasztó, amennyiben lelkiismeretes, nem kapcsol el, és megnézi, miből élnek a kereskedelmi tévék.
Évről évre egyre több reklámszpot, tavaly már 5 millió 358 ezret mért a Nielsen. 2010 óta jelentősen nőtt ezek száma, de figyelembe kell venni, hogy 2010-ben még csak 35 csatornát mértek, 2014-ben pedig már közel ötvenet.
Ezernél több márkával találkozhat a fogyasztó, és 728 alkalommal vetítenek le átlagosan egy-egy szpotot.