Sikerült legyőzni a Sztárban sztárt? - 2015 legnézettebb tévéműsorai itthon

Sztárban sztár Gáspár Laci
Vágólapra másolva!
Idén a TV2 aratta a legnagyobb sikert a Sztárban sztár-ral, Gáspár Laci győzelmét közel 2 millió néző látta. Az éves nézettségi lista második helyén az RTL Klub új tehetségkutatója, a Hungary’s Got Talent áll, harmadik pedig a Rising Star lett.
Vágólapra másolva!

2015-ben a legnézettebb tévéműsor a Sztárban sztár lett, a finálé minden korábbi rekordját megdöntötte,

november 29-én 1 millió 995 ezren figyelték a TV2 show-ját.

Idén is több tehetségkutató került képernyőre, az RTL Klub új formátummal próbálkozott. Sebestyén Balázs és Dombi vezetésével debütált itthon a Got Talent, melynek legnézettebb adása 1 millió 635 ezer nézőt ért el a teljes lakosság körében. A dobogóra felfért a Rising Star februári adása, amit 1 millió 539 ezren követtek, negyedik pedig szintén TV2-es műsor, Az ének iskolája lett.

Gáspár Laci győzelmét rengetegen nézték Forrás: TV2

A csatorna kínálata hétvégente vonzotta a nézőket, hétköznap esténként az RTL KLub műsorai taroltak, míg a közmédia egyetlen műsorral, az M4 Sport labdarúgás közvetítésével fért fel a toplistára, a Magyarország-Norvégia mérkőzést 1 millió 285 ezren nézték. Az első tízben ott a Barátok közt, a Híradó, a karácsonykor már megszokottá vált Reszkessetek betörők!, a Tények és a Fókusz egy-egy adása.

Népszerű volt az Összezárva Friderikusszal a TV2-n, a legtöbben Berki Krisztián adását követték, és ott a listán A konyhafőnök is az RTL Klubról. Kevin kalandjaira a betörőkkel 2015-ben is kíváncsiak voltak a nézők, mindhárom rész felkerült a legnézettebb műsorok közé. A toplistára felkerült a Keresem a családom is, legnépszerűbb epizódját 1 millió 37 ezren követték.

Alább láthatja a toplistát, minden műsor a legnézettebb adásával szerepel:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nem ment minden műsor ilyen szépen, kisebb bukások idén is előfodultak. Az RTL II több újítással próbálkozott, de sem a Szelfi, sem a Partyzánok, de még az új magyar sorozat, a Butiquehotel.hu sem vonzotta a várt módon a nézőket. A közmédia műsorai közül a Játék határok nélkül erre az évre elvesztette a nézők nagy részét, és A Dal sem érdekelte annyira a lakosságot, mint korábban - félmillió nézőt veszített két év alatt. A TV2 a Milliomos szakács-csal nyúlt mellé, a formátum gyorsan elhasalt.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.