Az LG mobilos üzletága évek óta folyamatosan veszteséges. Ez a trend tovább folytatódik, a jelek szerint a G7 ThinQ sem tudta megállítani a folyamatot.
A dél-koreai gyártó mobilos részlege közel 533 millió dolláros veszteséget jelent majd be az idei harmadik negyedévre. Ennek az oka az, hogy alacsonyak az eladások, a marketingköltségek viszont magasak.
Némi jó hír, hogy az LG szerint jövőre jelentősen csökkennek a működési költségek, aminek hála közelebb kerülnek a nyereséghez a mobilpiacon. A költségcsökkentő stratégia része, hogy az LG újra felhasználja az egyes zászlóshajók terveit, és több modellt is kiad.
A mobilos bukdácsolás ellenére az LG összességében elképesztően jól teljesít, továbbra is. A fogyasztói elektronikai termékek és a tévék óriási slágert jelentenek, az LG pedig összesen 2,66 milliárd dolláros rekordnyereség elé néz.
Az LG bevételei a jövőben tovább emelkednek majd, és ha a mobilos részleg is közelebb kerül a profithoz, akkor újabb rekordokra lehet számítani.