Snapchat lett a Playboyból mellek nélkül

mobilozó fiatalok bolt
Contestants compete in an early round during the 6th Annual LG US National Texting Championship August 8, 2012 in New York's Times Square. A 16-year-old boy retained his title as America's fastest texter Wednesday in a duel of the thumbs staged before yelling fans on New York's Times Square. Austin Weirschke took home $50,000 prize money for the second time in two years when he bested 10 other texting demons in feats of thumb speed, memory and fluency in texting shorthand. One round was performed with the remaining contestants blindfolded and having 45 seconds to type the verse: "Twinkle, twinkle, little star, how I wonder what you are, up above the world so high, like a diamond in the sky." The event, sponsored by LG Electronics and using the company's cell phones, took place on a traffic island in Times Square. AFP PHOTO/Stan HONDA / AFP / STAN HONDA
Vágólapra másolva!
Hatvankét év után megújult a Playboy: a világhírű magazin legújabb számában már nincsenek meztelen nők, az új célközönségnek hódolnak.
Vágólapra másolva!

Több mint fél évszázados hagyományt törölt el a Playboy magazin, mikor októberben bejelentették, hamarosan megválnak a meztelen nős képektől az újságban.

A pillanat elérkezett, a márciusi újságban már nem lesznek fedetlen keblek, helyette új arculatot követnek, és a fiatalok felé közelednének.

A következő szám borítója már ennek hódol, hiszen

az előlap a népszerű csevegőapp, a Snapchat mintájára készült.

Azért éppen a Snapchat, mivel az app óriási népszerűségnek örvend a fiatalok körében az Egyesült Államokban.

A márciusi Playboy borítója "snapchates" szövegsávval Forrás: Playboy

A Playboy pedig épp őket lőtte be új célközönségnek, az újságot elmondásuk szerint a 18 és 24 év közöttiek körében akarják népszerűbbé tenni.

Szavazzon!

Ön szerint jó ötlet volt finomítani a meztelenkedést a Playboyban?

A New York Times már elolvasta az új magazint, mely a váltás ellenére még mindig tartalmaz ruhátlan nőkről készült képeket, ám azokat olyan szögből/világítással készítették, hogy a fotó ne mutasson túl sok részletet.

Szerintük az újság a váltás után egészen naturalista arculatot vett fel, amit követendőnek tartanak, mivel az online felnőtt filmek mellett

már nem volt akkora igény a korábbi stílusra.