A Twitter nem hagyja békén a kínai cégeket

twitter
Vágólapra másolva!
Kínában nem elérhető a Twitter, ez azonban nem akadályozza meg a céget abban, hogy reklámajánlatokkal bombázza az ottani vállalatokat. A mikroblog vezetése állítja, hogy jó okkal nem száll le a kínai piacról.
Vágólapra másolva!

mondta a Twitter kereskedelmi igazgatója a sanghaji Consumer Electronics Show Asia nevű rendezvényen. Peter Greenberger izgalmasnak tartja, hogy a kínai vállalatok egyre inkább a globális piac felé törnek, a Twitter 300 millió felhasználója pedig remek marketingcélpont lehet a számukra.

Még úgy is, hogy a mikroblog Kínában nem elérhető.

A Twitter szerint a kínai cégeknek annak ellenére megéri a mikroblogon reklámozni, hogy a saját országukban senki sem látja az eredményt, ugyanis a nemzetközi vásárlók egyre nyitottabbak a távol-keleti termékekre és szolgáltatásokra.

Pár nagyobb partnerrel már sikerült is megállapodni: az Air China, a Xiaomi és az Alibaba is használni fogja a Twitter reklámfelületeit.

A kormány bemattolhat

A kínai kormány bár gazdasági szempontból támogatja a globalizációt, a Twittert ellenségnek tekinti, és ezért blokkolja az ország hálózatain.

A mikroblognál bíznak abban, hogy előbb-utóbb az állami vezetési is belátja, hogy ez túlzás, viszont nem állnak le a kínai partnerek toborzásával, ahhoz ugyanis túl nagy vállalatokról van szó.