Forró kávé telefonon keresztül

Starbucks kávé
A tavaszi kollekciós poharakba itthon még felszolgálóktól rendelhetünk
Vágólapra másolva!
Szinte fel sem nézünk a telefonunkból, már annyi mindenre használjuk a sok applikációt – nemsokára kávérendelésre is. Úgy tűnik, a Starbucks sem akar lemaradni a technológiai újítások terén; az Amazon Alexa platformján adhatjuk le kávérendelésünket, persze még csak az Egyesült Államokban.
Vágólapra másolva!

A kávézóláncnak közel 1200 olyan amerikai üzlete van, ahol a rendelések és fizetések egyötöde applikációval történik. A My Starbucks Barista nevű alkalmazást idén nyáron már minden Starbucksban be akarják vezetni.

A tavaszi kollekciós poharakba itthon még felszolgálóktól rendelhetünk Forrás: Starbucks/Joshua Trujillo

A vendégek az appot elindítva

egyszerűen elmondják a rendelést, amit egy gép dolgoz fel; mintha csak a felszolgálóhoz beszélnének.

Az üzenetkezelő felület még egyedi igényeket is fel tud venni; az itallapon alapból nem szereplő kávéváltozatot is lehet kérni, például csökkentett koffeintartalmút, vagy forró tejeskávé helyett langyosat.

Mindez szép és jó, de hol marad a felszolgáló kedves mosolya? Az alkalmazás ezt egyelőre nem ígéri.