Armani beszáll a hotelbizniszbe

Vágólapra másolva!
Girogio Armani február 24-én bejelentette, hogy egymilliárdra tervezett költségvetéssel belép a szállodaiparba. Jelenlegi tervei szerint 14 hotelt fog megnyitni hét év alatt olyan városokban, mint London, New York és Tokió. A designer utolsó divatbemutatóját a milánói divathéten arra is felhasználta, hogy bejelentse, szövetségre lépett a Közel-Kelet legnagyobb fejlesztési cégével, a dubai székhelyű Emaar Propertieszel, hogy megnyissák a tíz luxushotelt és a négy luxus pihenőközpontot.
Vágólapra másolva!

Az első luxusközpontot Dubaiban emelik majd, amely a világ legmagasabb épülete lesz. 15 Armani által tervezett lakosztályból fog állni, 250 szállodaszobával és egy luxusfürdővel. Armani lépése talán annak következménye, hogy más divatdiktátorok is úgy határoztak az elmúlt időszakban, hogy a ruhaiparból átnyergelnek más területekre, úgymint a belsőépítészet, lakberendezés és a kozmetikai ipar. Az I am Celebrity, Get Me Out Of Here reality show legújabb sorozatát például az ausztráliai aranypart Versace luxushotelében filmezték. A Krizia divatház egy karib-szigeteki luxus szállodát birtokol, a Ferragano családnak szintén hotelprojektjei vannak, a Bulgari ékszerbirodalom tuljadonosai pedig hamarosan megnyitják szállodájukat Milánóban.

Armani a legkomplexebb szolgáltatást nyújtja a felső tízezernek, akik megvehetik az öltönyeit, estélyi viseleteit, farmernadrágjait, lakberendezési tárgyait és luxusvakációit. A tervező elmondta, hogy már évek óta tervezi, hogy az Armani-stílust a hotelekbe is beviszi, és sokan megkeresték már egy lehetséges együttműködés reményében. Az Emaar konszern, amely 1997-ben alakult, azért került a kegyeibe, mert bennük "megvan a szükséges széles látókörűség, a profizmus és az esztétikum iránti érzékenység".

A szállodalánc létrehozására vonatkozó bejelentése ugyanakkor nem akadályozta a tervezőt abban, hogy tökéletes bemutatóval rukkoljon elő a milánói divathéten.

Forrás: EPA- A mai modern és divatos nő szexi, de teljesen felöltözött - nyilatkozta Girogio, mielőtt bemutatta legújabb kollekcióját az olasz divathéten, amely teljesen megfelelt azoknak az elvárásoknak, amelyek mindig az excentrikusságot várják tőle. Ahogy ő fogalmazott, "lapozott egyet a stílus könyvében".

Egy Armani-divatshowtól általában jól szabott sziluetteket várnak, konzervatívan ragyogó vörös szőnyegre való tüneményeket és rengeteg bézs színt. Az új kollekciója teljesen újat hozott a divat piacára. A szabásminták sokkal nőiesebbek, csípőnél láttatják a gömbölyű formákat, a szűk, testhez simuló szoknyák alól kivillannak a bokák. A nyakkivágásokat magasra tervezte, a derékrészeket mélyre, a dzsekiket és felsőrészeket kissé gyűrte. Gazdag bársony anyagok, kasmír, folyékonynak tűnő szatén, a szőrmék couture jelleget adtak a hosszabb hátsó részű kabátoknak és a virágmintás, pánt nélküli estélyi ruháknak. Az International Herald Tribune szakújságírója szerint Armani ruhái sokkal inkább voltak párizsiak, mint milánóiak.