A Lady Lazarus című legújabb epizódban a főszereplő, és reklámügynökségben dolgozó Don Draper (Jon Hamm) felteszi az örök klasszikus Revolver lemezt, miután az egyik ügyfele kérése az volt, hogy egy Beatles-szám szóljon a készülő reklámjuk alatt. Draper előbb panaszkodik, hogy a popzene sokkal népszerűbb, mint a korábban rendkívül sikeres reklámdalok, a szám felénél leállítja a lejátszást.
A Beatles zenéit ritkán használják fel így, és a műsor alkotója, Matthew Weiner a Wall Street Journalnak adott interjújában elmondta, hogy büszke arra, hogy bemutatta az ikonikus együttest az amúgy is lelkiismeretesen pontos nézőpontra törekvő sorozatban. "Ez a dal és az album egy forradalmi alkotás, ami rávezet arra, hogy te egy nagyon népszerű médiumban vagy, hatalmas közönséggel. Ha viszont ilyen kockázatos döntést hozol, az a zenéről szól, és nem a közönségről, amelyet te vonsz be valami egészen újba. Egyszerűen csodálom ezt az egészet. Úgy gondolom, hogy Don viszont nem" - mondta Weiner.
Köztudott, hogy egy ilyen tévés zenei betét ára körülbelül 50 ezer dollár, tehát a Mad Men forgalmazója, a Lionsgate a normál ár ötszörösét fizette. A Mad Men, ami Magyarországon Reklámőrültek néven fut, hűen ábrázolja a '60-as évek Amerikáját, és egy fiktív New York-i reklámügynökség történetét jeleníti meg. A sorozat 13 Emmy- és 4 Golden Globe-díjat kapott.