Christina Aguilera autót reklámoz és ünnepel

Vágólapra másolva!
A Mercedes Benz kérésére írta a szőke énekesnő a Hello című dalt - az új modellt bemutató, európai tévéreklámokban is ezt a számot lehet majd hallani a közeljövőben.
Vágólapra másolva!

Az autógyár Christina Aguilerát választotta, hogy ő adja az új Mercedes reklámkampányának zenéjét. Ezzel voltaképp az Audit és a Volkswagent követi, ugyanis a két rivális már korábban is zenével együtt népszerűsítette autóit. Ez a marketingstratégia része is egyben, ugyanis így az emberek - az előadó mellett - akkor is a reklámozott termékre gondolnak, ha a dalt egy rádióban hallják.

Justus Schneider, a cég kommunikációs és marketingmenedzsere nyilatkozatában - természetesen - dicsérte az énekesnőt, kiemelte, hogy Aguilerának van saját, önálló karaktere, sok pozitívummal és néhány hibával. A művésznőt egy autóhoz hasonlította, aminek talán Christina nem örült, de egyre duzzadó bankszámlájának egyenlegére pillantva bizonyára hamar megbocsátott.

A napokban Aguilerának volt már oka örömre: a Stripped című albumon található Fighter mellé készített videoklip lett az év legjobb popvideója az MTV szerint, de elnyerte a legjobb filmezés és a legjobb smink díját is. Ezelőtt a művésznő az év elején, az MTV Asia Awardon diadalmaskodott, akkor a legjobb női előadónak választották. Február amúgy is erős hónap volt számára, hiszen akkor elnyert egy Grammy-díjat is: ebből az elismerésből immár négy sorakozik a polcán.