Az oltás a Magyar Suzuki munkarendjéhez igazodva a héten kezdődik meg a magyar kormány által rendelkezésre bocsátott oltóanyagokkal.
Az oltás természetesen önkéntes
- mondta Bonnár-Csonka Zsuzsanna.
Jelezte, a vállalat a munkatársak egészségének védelme, a gyártás folyamatosságának fenntartása érdekében már tavaly számos óvintézkedést vezetett be,
az oltópont létrehozása ennek a folyamatnak a következő lépése.
A Magyar Suzuki Zrt. idén 30 éves. A rendszerváltás után az esztergomi autógyár volt az első jelentős zöldmezős külföldi beruházás Magyarországon. Partnereinek, beszállítóinak, valamint 78 tagú országos márkakereskedői hálózatának köszönhetően a cég hozzávetőlegesen 10 ezer munkavállaló megélhetéséhez járul hozzá.
Alapítása óta a Suzuki 1,9 milliárd eurót fektetett be Magyarországon, ezzel az értékkel a legnagyobb japán beruházó. A társaság csaknem 2,41 milliárd euró nettó árbevétellel zárta a 2019-es évet.