Tervezőt keresnek Kőbánya-Kispest átépítéséhez

Kőbánya-Kispest vasútállomás, bevándorló, utasok hídról fotóznak
Vágólapra másolva!
Kőbánya-Kispest állomás várótermének és a gyalogos-felüljáró maradékának átépítésére, a perontetők felújítására, liftek és mozgólépcsők elhelyezésének tervezésére írt ki közbeszerzést a MÁV. A vasúttársaság úgy számol, a tervezési munka 501 napig tart majd.
Vágólapra másolva!

Kőbánya-Kispest állomás rendbetételére határozta el magát a MÁV. A vasútállomáson korábban pláza nyílt, az épülethez vezető lépcsőket és folyosókat felújította a beruházó, de

a MÁV kezelésében lévő építményekhez nem nyúltak.

A leromlott állapotú váróterem, illetve a vágányokhoz vezető gyalogos-felüljáró felújítására már keresi a tervezőt a vasúttársaság - derül ki az Európai Unió közbeszerzési ajánlatokat gyűjtő weboldaláról.

Az összefirkált felüljárót is felújítják Forrás: Origo

A közbeszerzési pályázat nyertese a felvételi épület és a gyalogos-felüljáró átépítésének megtervezésén kívül a perontetők felújítására is javaslatot kell tennie, de meg kell tervezni azt is, hogy hol legyenek a liftek és a mozgólépcsők az állomáson.

A tervezőnek az építkezést is segíteni kell majd.

A munka becsült értéke a pályázati kiírás szerint egyelőre 1 forint. Az elbírálásnál ugyanis nagyon fontos szempont lesz az ár: a döntés felerészben ezen múlik. A másik fontos feltétel, hogy gyorsan készüljenek el a tervek, ez 30 százalékban befolyásolja a pályázó sikerét.

Eltűnik a rozsda Fotó: Szabó Gábor - Origo

Az is sokat - 20 százalékot - számít a döntéshozóknál, hogy a pályázók közül ki bünteti magát jobban kötbérrel, ha csúszik a tervek leadásával.

A kiírásban azzal számol a MÁV, hogy a tervezés 501 napig tart.

A nyertes pályázó EU-s pénzt kap majd, mivel a tervezést a vasúttársaság a "MÁV Zrt. állomásfejlesztési és integrált ügyfélszolgálat fejlesztési program" című nyertes pályázatából tudja kifizetni.