Még több éttermében látna fánkokat a McDonald's

Krispy Kreme fánk
Donuts are on display inside the new Krispy Kreme flagship store amid the coronavirus pandemic in Times Square, New York, September 15, 2020. - The 4,500 square-foot donut shop includes a glaze waterfall, a 24-hour street pick-up window, and a system that can make more than 4,500 donuts an hour. (Photo by TIMOTHY A. CLARY / AFP)
Vágólapra másolva!
Bővítené a McDonald's a Krispy Kreme nevű fánkozóval korábban megkezdett együttműködését, melynek értelmében több amerikai éttermükben jelennének meg a kínálatban a fánkozó termékei.
Vágólapra másolva!

A két étteremlánc nagyjából egy éve kezdte meg együttműködését Kentucky államban. Idén márciusra már közel 160 McDonald's-étteremben voltak elérhetők a fánkozó termékei Louisville és Lexington városaiban. A hamburgerező-lánc most ezt az együttműködést szeretné kibővíteni akár Kentucky-n túlra is úgy, hogy az mindkét hálózatnak megérje pénzügyileg. Ahhoz azonban, hogy más gyorséttermekben is fánkokat lehessen vásárolni, a Kripsy Kreme-nek vállalnia kell, hogy a frissen készült fánkokat időben kiszállítja - számol be arról a CNBC.

Termékek a Krispy Kreme egyik New York-i boltjában Forrás: AFP/Timothy A. Clary

A McDonald's-nál bizakodók: úgy látják, hogy vendégeik hasonló vásárlói magatartást mutatnak, mint a Kripsy Kreme fogyasztói,

ami megkönnyítheti a külső beszállítótól érkező édességek értékesítését az éttermekben; sok vásárló esetében pedig a kávé közös pontot jelent, azaz akik kávét vásárolnak, szívesen vesznek mellé fánkot is.

A fánkozólánc pénzügyileg stabil partnernek tűnik a hamburgerező törekvéseinek megvalósításához. Részvénye 20 százalékkal erősödött az idei évben, a cég piaci értéke jelenleg 2,1 milliárd dollár, mintegy 700 milliárd forint.