Partnerségi megállapodást kötött a Sziget Fesztivál a világszerte legalább 35 millió, Magyarországon pedig több mint 1 millió ügyfelet számláló Revolut globális pénzügyi applikációval.
A partnerség keretében a Revolut támogatja a jövőre 30. alkalommal sorra kerülő budapesti fesztivált a Revolut Pay magas teljesítményű fizetésfeldolgozási technológiájával, többmilliós globális eléréssel, amely összeköti a Szigetet az alkalmazás felhasználóinak közösségével, különleges ajánlatokat és aktivációk széles skáláját is kínálva a résztvevők számára.
Ez az együttműködés nagy előrelépést jelent a fizetési megoldások terén.
A Black Friday hétvégén, november 24–26. között még van esély arra, hogy olcsóbban lehessen megvásárolni a jövő évi bérleteket. A Revolut Black Friday Flash Sale kizárólag a cég ügyfelei számára érhető el - tudósít a Világgazdaság.
Ezenfelül minden új Revolut-ügyfél – aki a Revolut Pay használatával fizet – további 20 euró pénzvisszatérítést kap.
Az eddigi két Early Bird-jegykampány során már több mint 20 ezer Sziget-bérlet talált gazdára.
További részleteket ide kattintva olvashat a témában.