"Soha nem mondtam azt, hogy ne mossuk ki a farmereket" - utalt vissza korábbi, Amerikában időnként azóta is visszaidézett szereplésére Charles Bergh. A Levi Strauss elnök-vezérigazgatója most azt mondja, azt viszont állítja, hogy a nadrágjait soha nem teszi mosógépbe.
Sokak szerint ez azért fontos, mert a gépi mosás elronthatják a nadrág formáját és színét.
Így aztán az igazi keményvonalas rajongók soha nem mossák ki farmereiket, míg a hasonlóan elfogultak ugyan tisztítják-mossák, de csak ritkán, és semmiképpen nem mosógépben.
A farmermárka vezérigazgatója utóbbiak táborába tartozik.
Most kifejtette, hogy természetesen ő sem gondolja azt, hogy ha a nadrágja koszos lesz, azt nem kellene tisztítani. De inkább helyi folteltávolítót használ, például egy ételfolt kiszedésére. Ha viszont az egész nadrágot tisztítani kívánja, mert például beleizzadt, akkor Bergh elmondása szerint
nadrágban áll be a zuhány alá, és szappant használva mossa át rajta lévő nadrágját.
Az elmúlt években épp a farmernadrágok tisztítása kapcsán erősödött fel és vált általános jellegűvé a vita arról, hogy milyen gyakran kell vagy érdemes mosni a különféle ruhaneműket, ágyneműket, vagy textilzsebkendőket.
A vita egyik oldalán a higiéniai szempontok állnak, érthető módon sokan érvelnek azzal, hogy a gyakori mosással sokat tehetünk a tisztaságért, a mosott ruhák viselése a már elhasználtak helyett pedig hozzá tartozik a személyes higiéniához.
A Levi Strauss 2019-ben tért vissza a tőzsdére, az egykor aranyásóknak nadrágokat gyártó, a farmerpiac meghatározó szereplőjének számító vállalatról ebben a cikkében írt az Origo.