Hatalmas változások jönnek az egyik hazai áruházláncnál

ALdi bolt bevásárlás élelmiszer
Vágólapra másolva!
Jelentős változásokkal fognak találkozni a jövőben az Aldi vásárlói az áruházak tejtermékhűtőinél. A vállalat az Aldi Süd csoport többi tagvállalatához hasonlóan a Milfina helyett a jövőben egységesített márkanév, a Milsani alatt forgalmazza a tejtermékeket, így megújul majd az árucikkek csomagolása is. A kizárólag magyar beszerzésből, magyar alap-, illetve nyersanyagokból készülő Kokárdás márka továbbra is elérhető lesz Magyarországon.
Vágólapra másolva!

Az Aldi tovább bővítette tejtermékei választékát, és jelenleg mintegy 270 árucikket kínál üzletei polcain. A hagyományos magyar konyha alapanyagain túl – mint például a rögös túró, a tejföl, a natúr joghurt, a trappista sajt – egy-egy különlegességgel, magyar vagy nemzetközi ritkaságokkal – például a skyr joghurttal vagy épp francia és svájci sajtokkal is bővítik a választékot - írja a cég közleménye.

A tejtermékek még könnyebb azonosítása érdekében az áruházlánc a jövőben egységesíti tejtermékkínálatát és Milsani név alatt forgalmazza tejtermékeit, legyen szó akár hazai, akár nemzetközi beszerzésű árucikkekről.

A termékek új dizájnnal készülő, egységes arculatú csomagolást kapnak.

A tejek esetében a még könnyebb beazonosítás érdekében változni fog a termékek zsírszázalék szerinti színezése is: a jövőben a 1,5 százalékos kék, a 2,8 százalékos piros, a 3,5 százalékos pedig fekete színű lesz. A laktózmentes tejtermékek is Milsani név alatt lesznek kaphatók; ez a laktózmentes tej a jövőben lila, míg a 3,5 százalékos laktózmentes tej fekete és lila színű dobozt kap. Három termék, az UHT tejek közül a 2,8 százalékos Milsani és az 1,5 százalékos Kokárdás, ESL tej esetében a 2,8 százalékos változat dobozán pedig QR-kódot is találnak a vásárlók, amely beolvasva az Aldi honlapján található online szórólapra vezeti a vásárlót.

Új, egységesített tejmárkát vezet be az Aldi Forrás: Aldi

A magyar beszerzésű Milsani tejtermékeket könnyű lesz felismerni, hiszen a csomagoláson a termék eredetére utaló nemzeti színű szalag mellett a már megszokott Magyar Termék, illetve Hazai termék védjegyek jelölésekkel is megtalálhatók lesznek.

A Milsani márka mellett továbbra is elérhetők maradnak az Aldi Magyarország által 2017 óta kínált, belépő árkategóriás Kokárdás márka termékei, amelyek kizárólag hazai tejből, magyar szállítók üzemeiben készülnek. Ez a termékcsalád is folyamatosan bővül, az elmúlt öt évben megkétszereződött a Kokárdás név alatt kínált termékek száma, jelenleg immár 21 tejtermék viseli a magyar zászlóból készült kokárdát a csomagolásán, tavaly például jegeskávékkal bővült a választék.

„Új tejmárkánk modern dizájnja segíti a vásárlók egyszerűbb tájékozódását. A csomagoláson kívül nem változik sem a receptúra, sem a termékek beltartalma. A jövőben is örömmel veszünk részt a tejtermékek, illetve a származási országok népszerűsítésében, így a Magyar termék, Hazai termék védjegyek, illetve a Tejszív logó továbbra is megtalálhatók lesznek a csomagoláson" – mondta Bernhard Haider, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.