A BMW 83 százalékkal növelte elektromos autóinak eladását az első negyedévben

Rewards and tax incentives for electric cars cars auto electric SQUARE FORMAT
An electric BMW i3 is plugged into a charging station in the city center of Leipzig, Germany, 19 May 2016. The German government plans the introduction of rewards, tax incentives and a nation-wide net of charging stations to help electric cars to a breakthrough. Consumers can soon rake in an 'environmental bonus' when buying an electric car (4000 euro) or a hybrid (3000 euro). Photo. Jan Woitas/dpa
Vágólapra másolva!
A német Bayerische Motoren Werke AG (BMW) 64 ezer 647 elektromos járművet adott el az idén az első negyedévben, ami 83,2 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest - közölte a cég szerdán.
Vágólapra másolva!

Az adat a BMW és a Mini márkákra vonatkozik.

A közlemény szerint a BMW márkájú elektromos járművek eladása több mint kétszeresére, 112 százalékkal 55 ezer 979-re nőtt az első három hónapban.

Egy elektromos BMW töltésen Forrás: dpa Picture-Alliance/AFP/Jan Woitas

Az összes BMW márkájú autóból 517 ezer 957-et értékesítettek az első negyedévben, 0,4 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál. A BMW csoport alá tartozó valamennyi márka eladása a vizsgált időszakban 1,5 százalékkal 588 ezer 138 darabra csökkent.