Az eljárás a légitársaság együttműködő magatartásának köszönhetően hatósági szerződéssel zárult, melyben
a Wizz Air a jövőre nézve kötelezettséget vállalt arra, hogy hatékony módon rendezi a kereskedelmi gyakorlatát járatkésés, járattörlés, visszautasított beszállás és a fogyasztói panaszok megválaszolása tekintetében, valamint biztosítja a légiutasok jogainak érvényesülését.
A fogyasztóvédelmi hatóság a döntéshozatalnál lényeges körülményként tekintett arra, hogy a Wizz Air vállalásai közvetlenül és pozitívan hatnak a fogyasztókra az általuk nyújtott kompenzációval, és a közérdek hatékony érvényesülését szolgálják mind az informatika fejlesztésekkel, mind a minőségbiztosítási rendszer bevezetésével, mind pedig a tájékoztató kampánnyal.
A kötelezettségvállalások teljesítését azonban a fogyasztóvédelmi hatóság fokozottan ellenőrizni fogja, és - szükség esetén emelt összegű fogyasztóvédelmi bírság kiszabásával is - fel fog lépni a légitársasággal szemben, ha a szerződés be nem tartását észleli vagy ismétlődő jogsértést tapasztal, áll az Igazságügyi Minisztérium közleményében.