Spórolhatnak a diákok online vásárlásaik alkalmával

mosoly, vásárlás, nő, telefon, öröm, fizetés, bakkártya, ILLUSZTRÁCIÓ, diákkedvezmény
Wonder amazed hipster girl received text message on mobile phone about upcoming discounts, surprised female student chatting with friends and reading schocked news during studying at cafeteria
Vágólapra másolva!
Már most közel 40 közkedvelt márkához biztosít diákkedvezményt a dinamikusan fejlődő magyar startup. A Diverzum tavaly novemberben indult, alig egy év alatt 60 ezren regisztráltak az oldalra, akik ezáltal 35 millió forintot spóroltak meg az online költéseik során. A Z generációs ötletgazdák célja, hogy egyetlen diák se dobjon ki feleslegesen pénzt az ablakon. A kezdeményezés nulla forintból indult, de az augusztusban zárult első befektetési körnek hála, ma már egy egyre nagyobb csapat dolgozik azon, hogy új szintre vigye a diákkedvezmény-forradalmat.
Vágólapra másolva!

A jelenlegi áremelkedések mindenkit érintenek,

a Diverzum azonban az egyik leginkább érintett szegmensre fókuszál, a 14 év feletti gimnazistákra és egyetemistákra.

Nekik sokszor nincs önálló keresetük, ösztöndíjakból vagy egyéb diákmunkákból fedezik a mindennapi életüket.

Illusztráció Forrás: Shutterstock/ GaudiLab

Az alapítók Nyugat-Európában találkoztak számos olyan lehetőséggel, ahol volt elérhető diákkedvezmény. Hazatérve ennek a hiánya tűnt fel nekik, és végzős egyetemi évükben elindították a diákkedvezményes platformot, a Diverzumot.

Ehhez persze a brandeket is meg kellett arról győzniük, hogy megéri nekik a tanulókat támogatni.

Mára olyan nagy neveknél használhatják fel a diákkedvezményeket a regisztrált diákok, mint a Samsung, a Foodpanda, a Notino és a Myprotein.

Ezek a brandek már meglátták a diákplatformban rejlő lehetőséget. Manapság nehéz reklámokkal elérni a Z generációt, viszont diákkedvezmény nyújtásával megszólíthatják a fiatal vásárlókat.

A diákok könnyedén használhatják a Diverzumot. Egy ingyenes regisztrációt követően igazolniuk kell a diákstátuszukat, és már használhatják is a diákkedvezményeket az online vásárlásaiknál.

Az elejétől fontos volt az alapítók számára, hogy a diákoknak a platform használata teljesen ingyenes legyen.

Ezért

a platform bevétele a márkáktól származik, de ők is csak a létrejött vásárlások után fizetnek.

Így mindenfajta kockázat nélkül kínálhatnak diákkedvezményeket. Persze az üzleti logika is megvan emögött. Ha egy márka segít a fiataloknak diákéveik alatt, ők ezt később hűséges fogyasztóként gyakran meghálálják, ám már a teljes árat fizetve.