A jelenlegi áremelkedések mindenkit érintenek,
a Diverzum azonban az egyik leginkább érintett szegmensre fókuszál, a 14 év feletti gimnazistákra és egyetemistákra.
Nekik sokszor nincs önálló keresetük, ösztöndíjakból vagy egyéb diákmunkákból fedezik a mindennapi életüket.
Az alapítók Nyugat-Európában találkoztak számos olyan lehetőséggel, ahol volt elérhető diákkedvezmény. Hazatérve ennek a hiánya tűnt fel nekik, és végzős egyetemi évükben elindították a diákkedvezményes platformot, a Diverzumot.
Ehhez persze a brandeket is meg kellett arról győzniük, hogy megéri nekik a tanulókat támogatni.
Mára olyan nagy neveknél használhatják fel a diákkedvezményeket a regisztrált diákok, mint a Samsung, a Foodpanda, a Notino és a Myprotein.
Ezek a brandek már meglátták a diákplatformban rejlő lehetőséget. Manapság nehéz reklámokkal elérni a Z generációt, viszont diákkedvezmény nyújtásával megszólíthatják a fiatal vásárlókat.
A diákok könnyedén használhatják a Diverzumot. Egy ingyenes regisztrációt követően igazolniuk kell a diákstátuszukat, és már használhatják is a diákkedvezményeket az online vásárlásaiknál.
Az elejétől fontos volt az alapítók számára, hogy a diákoknak a platform használata teljesen ingyenes legyen.
Ezért
a platform bevétele a márkáktól származik, de ők is csak a létrejött vásárlások után fizetnek.
Így mindenfajta kockázat nélkül kínálhatnak diákkedvezményeket. Persze az üzleti logika is megvan emögött. Ha egy márka segít a fiataloknak diákéveik alatt, ők ezt később hűséges fogyasztóként gyakran meghálálják, ám már a teljes árat fizetve.