Patkányt talált egy autós a szervizből visszakapott Teslájában

Tesla Model Y, tesla, autó, bemutató, teszt
Vágólapra másolva!
Egy Tesla tulajdonosa állítólag döglött egeret és patkánymérget talált autója csomagtartójában, miután elhozta azt a szervizből - írja a BusinessInsider.
Vágólapra másolva!

A Tesla ügyfelei több ezer panaszt nyújtottak be az utóbbi időben az elektromosautó-gyártó szervizközpontjaival kapcsolatos súlyos problémákra hivatkozva - derül ki a Vox új jelentéséből.

Több mint 120 ügyfél nyújtott be panaszt a Szövetségi Kereskedelmi Bizottsághoz a

késésekkel, a szervizzel és az alkatrészekkel kapcsolatos problémák miatt.

Eközben a Better Business Bureau-hoz is több mint 9.000 panaszt nyújtottak be a Tesla-tulajdonosok hasonló aggályok miatt. (A Better Business Bureau egy magán, nonprofit szervezet, amelynek célja, hogy előmozdítsa a piaci folyamatok iránti bizalmat.)

Egy Tesla szervizközpont:

A panaszok között vannak olyanok, amelyek a segítséget nem nyújtó szervizekről szólnak, továbbá, amelyek szerint nem kapnak utánpótlást az elromlott alkatrészekből, de vannak már olyan esetek is, amikor

a szervizből rosszabb állapotban kerülnek ki az autók, mint amikor odavitték őket tulajdonosaik.

S ez még nem is a legbizarabb: egy személy arról számolt be, hogy döglött patkányt és mérget talált a csomagtartójában, miután elhozta autóját a szervizből. Egy másik járműtulajdonos a Twitteren is megosztotta, hogy

autójának egyes részeit ragtapasszal illesztették össze

- így kapta azt vissza 51 nap után.

Nem ez az első eset, hogy a Tesla-tulajdonosok csalódottságuknak adnak hangot a cég javítási szolgáltatásaival kapcsolatban. 2019-ben a Bloomberg közel 5.000 Model 3 tulajdonos körében végzett felmérése szerint a többség elégedetlen volt a szervizekben végzett javítások gyorsaságával és minőségével.

Tesla Model Y Fotó: Koncz Márton - Origo

Tény, hogy egy Tesla javítása egyáltalán nem olyan egyszerű, mint egy hagyományos autóé, amelyet több ezer független szervizben könnyen meg lehet oldani.

A Tesla javítások többségét az elektromos autógyártó kevesebb mint 200 saját szervizközpontjának valamelyikében végzik el országszerte az USA-ban.

Ahogy az is igaz lehet, hogy elvileg az elektromos autókat kevesebbszer kellene szerelőhöz vinni. Azonban az Insider már tavaly megírta, hogy az autósok a közösségi médiában számoltak be a vadonatúj Tesláikkal kapcsolatos problémáikról, többek között a rossz festésről és az autó paneljeinek rossz beállításáról.