A leállás az európai társaság gyártási kapacitásának jelentős részét érinti, mivel az Airbus A320 gépek végső összeszerelésének tíz százaléka itt történik, és ez a francia vállalat egyik legnépszerűbb modellje.
Tavaly év végéig több mint 6 ezer megrendelést kapta A320-as repülőgépekre.
A cég nyilatkozatban közölte, hogy betartja a pekingi kormány előírásait, hogy az alkalmazottak lehetőleg otthonról dolgozzanak. A belföldi és a nemzetközi utazási korlátozások ugyanakkor logisztikai kihívást jelent a cégnek.
Kínában mintegy 60 millió ember van szobafogságra ítélve, az érintett területeken számos vállalkozás zárta be üzleteit és gyárait.
Ugyanakkor a Boeinget nem érinti ennyire súlyosan a vírus okozta leállás. Az amerikai repülőgépgyártó Sanghaj közelében található üzemében állították össze a 737 Max belső tereit, ugyanakkor a cég januárban teljes egészében leállította a modell gyártását, mivel két éven belül két halálos áldozatokat követelő baleset történt, és kiderült, hogy azokat a Max gépek konstrukciós hibája okozta.