A kínai kávépiac 72 százalékát az instant termékek teszi ki, míg 18 százalékát a frissen készült termékek.
A partnerség új, intelligens kiskereskedelmet hoz létre"
– nyilatkozta Maofeng Lei, a Tencent WeChat Pay fizetési platformjának vezérigazgató-helyettese.
A bejelentés egy hónappal azután érkezett, hogy az Alibaba megerősítette, a cég ételszállító üzletága,
az Ele.me együttműködik az amerikai Starbucks kávélánccal, hogy kávét és harapnivalókat szállítson Pekingben és Sanghajban.
Kevin Johnson, a Starbucks elnöke és vezérigazgatója később úgy nyilatkozott, hogy a partneri kapcsolat keretében ezt a szolgáltatást további harminc városra terjesztik majd ki.
A Tencent támogatásával a Luckin Coffee eredményesebben harcolhat a piacon az amerikai vetélytárssal. A Luckin egyébként idén kezdte meg működését,
a vásárlók egy mobilalkalmazás segítségével vásárolhatnak kávét, amit harminc percen belül ki is szállítanak.
A cégnek ugyan több száz üzlete van már, viszont a versenytárs Starbucksnak több mint háromezer.