Az Aldi most egy hatalmas piacon győzné le versenytársait

aldi bolt üzlet élelmiszer közért
A woman pushes a shoppping trolley as she leaves an Aldi supermarket store in London on September 26, 2016. Aldi UK announced on Monday that it will invest Ł300 million ($389 million, 346 million euros) to revamp its stores over the next three years. Aldi and its German rival Lidl have boomed in Britain, grabbing market share from traditional supermarkets Asda, Morrison, Sainsbury's and Tesco, as customers tightened their belts to save cash. / AFP PHOTO / Daniel Leal-Olivas
Vágólapra másolva!
Az Aldi mélyreható változásokat tervez egyesült államokbeli üzleteiben. Egyrészt felújítja a már működő egységeket, emellett számtalan újat is épít. Másrészt a diszkontlánc olyan mértékben átszabja termékkínálatát, amire történetében eddig még soha nem volt példa. Az áruházakban még több friss áru, organikus, vegetáriánus és vegán étel lesz kapható.
Vágólapra másolva!

A jövő év elejére a cég kínálatának egyötöde teljesen új termékekből áll majd. A vásárlók a legnagyobb változásokat a frissáru-részlegen fogják tapasztalni. Az újdonságok között egyebek között vegetáriánus gombócok, szeletelt gyümölcsök, organikus csirkemellhúsok szerepelnek majd.

A választék átalakítása révén a friss áruk részaránya 40 százalékkal fog emelkedni a diszkontlánc áruházaiban.

A termékkínálat megújításával párhuzamosan az Aldi 5,3 milliárd dollárt fordít – jelenleg 1800 egységből álló – egyesült államokbeli hálózatának fejlesztésére. Ezt az összeget részben az áruházak átalakítására fordítják,

3,4 milliárd dollárból pedig 800 új üzletet létesítenek az elkövetkező négy évben.

Forrás: AFP/Daniel Leal-Olivas

Az elmúlt időszakban elért növekedésnek köszönhetően a német tulajdonú diszkonthálózat jó úton halad, hogy a boltok számát tekintve 2022-re a harmadik legnagyobb lánccá váljon az USA piacán a Walmart és a Kroger mögött.

– nyilatkozta a Business Insidernek Jason Hart, az Aldi US vezérigazgatója. Emellett azt is kiemelte a lapnak, hogy az élelmiszer-kiskereskedelem az átalakulás időszakát éli, hiszen egyrészt változóban vannak a fogyasztói szokások, másrészt az újabb üzlettípusokkal szemben a hagyományos szupermarketek egyre inkább veszítenek piaci pozícióikból.