Ez most tényleg nagy dobás a DM-től

2018.07.20. 15:04

Új sajátmárkás termékcsaládot mutatott be a DM. A drogérialánc a termékeket "sportos márkaként" pozícionálta, így reklámarcot is ennek megfelelően választott hozzá. A vásárlók pedig biztos, hogy jótékonykodnak is, ha ezek közül a termékek közül vásárolnak.

Lukas Podolski és a DM együttműködésével új exkluzív márka került a drogéria polcaira: a STRASSENKICKER termékcsalád négyféle tusfürdőből és négyféle aeroszolos dezodorból álló különleges sorozat. A termékek megvásárlása jótékony célt is szolgál a futballista alapítványán keresztül - írja a vállalat magyarországi honlapján.

Jótékonykodás az új márkával

A termékcsalád - a designtól kezdve az illatig - a DM és a labdarúgó közös munkájának eredménye, a tusfürdőket és dezodorokat a vásárlók már megtalálják a polcokon és a webáruházban.

A 130-szoros válogatott Lukas Podolski létrehozott egy alapítványt is, amelyen keresztül hátrányos helyzetű gyermekek és fiatalok képzését és sportolását támogatja, valamint különböző sportterápiás kezeléseket finanszíroz rászoruló gyermekek részére. 

Az üzletlánc új termékcsaládjával, az abból vásárlók, ilyen gyerekeket támogatnak.   

Jótékonykodni is lehet a cég új sajátmárkás termékeinek megvásárlásávalForrás: AFP/NurPhoto/Alexander Pohl

A bevétel egy része ugyanis a futballista alapítványához kerül, így a vásárlók is segíthetik a cél megvalósulását.

A termékcsaláddal férfi vásárlóinknak kínálunk exkluzív, vonzó termékeket, miközben a társadalmi felelősségvállalásra is fel tudjuk hívni a figyelmet a rászoruló gyermekek támogatásával" – hangsúlyozta Kanyó Roland marketing és PR menedzser.

A termékcsalád tagjai többféle illatban és fantázianévvel kerültek a polcokra.