Tarolnak a Coca Cola új, diétás ízei

Feisty Cherry, Twisted Mango, Ginger Lime, Zesty Blood Orange, Diet Coke új termékei, Coca-Cola
Vágólapra másolva!
A Coca-Cola négy új, diétás kólát mutatott be januárban a nagyközönségnek, aminek köszönhetően az észak-amerikai eladások jelentősen megnőttek a cég első negyedéves jelentése alapján. Ráadásul 2010 óta most először növekedett érzékelhetően a diétás termékek eladása.
Vágólapra másolva!

Az új diétás kóla ízek „elég merészek és eléggé érdekesek" ahhoz, hogy az új generációt is érdekelje – magyarázta a cég vezérigazgatója, James Quincey, aki tavaly május óta tölti be ezt a posztot. Majd hozzátette, hogy rengeteget tanultak a technológiai iparágtól, ahol mindig akad valami javítanivaló, és ezáltal mindig a fejlesztésre kell koncentrálni.

A diétás kóla új ízei Forrás: Shutterstock

A négy új íz különleges elnevezéseket is kapott: Feisty Cherry, Twisted Mango, Ginger Lime és Zesty Blood Orange, vagyis Energikus Cseresznye, Csavaros Mangó, Gyömbér Lime és Lendületes Vérnarancs.

– nyilatkozta Quincey.

literal thirst trap #SoManyFlavors #DietCoke

Diet Coke (@dietcoke) által megosztott bejegyzés,

A Coca Cola rendkívül sok termékénél alkalmazta ezt a megoldást, nemrég újrapozícionálták a Coke Zero és Coke Zero Sugar termékeket, és ez meglepően kifizetődőnek bizonyult mivel

az első negyedéves eladások kétszámjegyűre növekedtek, valamint a kávé és tea értékesítés is további öt százalékkal emelkedett.

A Wall Street nem volt lenyűgözve a Coca Cola eredményeitől, annak ellenére sem, hogy az összértékesítés és a nyereség meghaladta az előrejelzéseket. Ugyanakkor a részvények a hét elején közel két százalékkal estek, ami idén, összességében már hat százalékos csökkenést jelent.

Feisty Cherry, Twisted Mango, Ginger Lime és Zesty Blood Orange Forrás: Shutterstock

Pablo Zuanic, a Susquehanna Financial Group elemzője szerint elősegítette az értékesítés növekedését az a tény is, hogy Észak-Amerikában csökkentek a termékek árai.

Az elmúlt öt évben a Coca Cola állománya lemaradt a csúcsteljesítményű Pepsi-től, aminek már van egy felfutó, virágzó rágcsálnivaló iparága is a birtokában.