Európa legnagyobb fapados légitársasága, a Ryanair kért elnézést azoktól az utasoktól, akik
a járattörlések után kapott kompenzációs csekkjeiket nem tudták készpénzre váltani
– állítja a Reuters hírügynökség.
A légitársaságnak több ezer utasát kellett kompenzálnia a járattörlések után, mivel a cég az egész kontinensen küzd pilótahiánnyal, ami gyakran törölt járatokat eredményez. A cég 12 hónap alatt, idén márciusig mintegy 130 millió utast szállított.
A légitársaság szóvivője elmondta, hogy 20 ezer kompenzációs csekket küldtek ki ügyfeleiknek, amiből 190 nem volt aláírva.
A csekkeket a múlt héten ismét ellenőriztük, őszintén elnézést kérünk a kellemetlenségekért"
– nyilatkozta a Ríanair szóvivő e-mailen.
Augusztus elején a cég öt európai országában hirdettek sztrájkot a pilóták, ami - becslések szerint - 55 ezer utas repülését érintette a nyári szezonban.