A diszkontlánc valamennyi, USA-ban működő üzletében szeretné bevezetni a házhozszállítást. Tesztjelleggel tavaly indították el a szolgáltatást az Instacarttal közösen. A házhozszállítási üzletág eddig azonban lassan növekedett és jelenleg még csak néhány nagyvárosban működik, például Atlantában és Chicagóban. Jason Hart, az Aldi US vezérigazgatója egy interjúban kifejtette, hogy
a szolgáltatást az Egyesült Államok egész területére szeretnék kiterjeszteni.
Emellett az úgynevezett „curbside pickup" elnevezésre hallgató szolgáltatás tesztelése is a terveik között szerepel. Ez
a vásárlásnak egy olyan új és kényelmes változatát jelenti, amelynek az a lényege, hogy a vásárló online megrendeli a kívánt árucikkeket, majd miután az üzletben összeállították számára a rendelést, elmegy értük kocsival, és a helyszínen a bolt alkalmazottai bepakolják a megrendelt termékeket az autójának a csomagtartójába.
A diszkontláncnál egyelőre nem közölték, hogy mikor kezdik el tesztelni ezt az új szolgáltatást.
Az Aldinak ezeket a terveket erős konkurenciaharcban kell sikerre vinnie, ugyanis a házhozszállítást a Wal-Mart például 800 egységében tervezi bevezetni az év végéig. A Kroger pedig már most közel 900 üzletéből szállítja ki a megrendelt termékeket.