Szigetvári József szerint a hazai e-kereskedelmi cégek akkor mondhatók sikeresnek, ha egy kritikus méret elérése után túllépnek az országhatárokon, hiszen a technika gyakorlatilag minden korlátot le tud győzni.
A biztonságra törekvő autós utazók oldala vagyunk
- mondta az interjúban az ügyvezető, de hozzátette, hogy ez az alapvetően belföldi célú oldal csak akkor lehet sikeres, ha képes a környező országokban, sőt, távolabbi országokban is működni. Románia, Szlovákia, Csehország és Horvátország után tavaly a hatalmas lengyel piacon vásárolták fel a Spanie.pl oldalt.
Idén is várható akvizíció, az organikus terjeszkedést pedig folytatják például Ausztriában is.
Régiónkban az utazók 80 százaléka belföldön marad a kocsijával, de 15 százalék külföldre utazik, erre a két csoportra céloz a Szállás.hu.
Az ázsiai terjeszkedésről szólva Szigetvári József szerint a világ számos pontján hasonló az utazók összetétele, olyan országokban, mint például Brazília vagy Vietnam. A nyugati országokban ugyanakkor nagyon más a helyzet.
2020-ig biztosan a régió határain belül maradnak, de 2021-től akár az ázsiai terjeszkedés is szóba jöhet.
Emellett több százezer márkanagykövetekkel erősítene az utazási oldal. A márkanagykövetek jóval túlmutatnak a saját vásárlásukon azzal, hogy továbbadják az élményt, egy ilyen hűségprogramot indít hamarosan a Szállás.hu.
A teljes interjú a Digitalhungary.hu oldalon olvasható el.