A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
A Lidl Magyarország hatodik alkalommal tudhatja magáénak az elismerést, és tartozhat a legnépszerűbb márkák mezőnyébe.
Ez az elismerés nagyon fontos a számunkra, hiszen jelzi, hogy jó irányba haladunk, munkánk nem hiábavaló."
Köszönjük vásárlóink bizalmát, elégedettségükért továbbra is mindent megteszünk. Valamennyi munkavállalónknak ezúton is köszönjük, hogy hozzájárultak a közös sikerhez – mondta Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője.
Superbrands díjakat idén a tizennegyedik alkalommal ítélték oda Magyarországon.
A döntést többlépcsős előszűrés után 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg.
A programot huszonhárom évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában.
A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása.
A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.