A kedvező piaci környezet, az egyre növekvő fogyasztás és a trendekkel való lépéstartás segíti a Magyarországban már 27 éve működő gyorsétterem-lánc terjeszkedését.
A cég üzleti modelljének része az, hogy új étterem nyitása esetén, akár több évtizedes elköteleződést is vállalnak, tehát ilyen időtartamra köt bérleti szerződést befektetőivel.
Az étteremlánc kiválasztotta helyszínt a fejlesztő megvásárolja vagy hosszú távra - akár több mint 50 évre is - bérbe veszi.
Az ingatlanfejlesztő partnerek a vállalat iránymutatása szerint építik fel az épületet és a hozzá tartozó, általában 2500 négyzetméteres területet a szükséges létesítményekkel, utakkal, parkolókkal. A hosszú távú üzemeltetést viszont már az étterem csapata végzi.
Az utóbbi években egyre nagyobb alapterületű Burger Kingek épülnek, de a meglévő éttermeket is 2-3 évente újítják fel, sok esetben bővítik is.
Dara Zsolt, a magyarországi éttermeket üzemeltető Fusion Befektetési Zrt. vezérigazgató-helyettese szerint, az étteremlánc folyamatosan alkalmazkodott az elmúlt évtizedekben is a változó vásárlói igényekhez.
A vezető elmondta, még nem látja, hogy 25-30 év múlva mi lesz a kínálat az éttermekben, de azt biztosan tudja, hogy ételeik magas technológiai sztenderdek alapján készülnek, és lépést fognak tartani a jövő elvárásaival.
Eddigi terjeszkedésünk sikeres volt, az elmúlt 27 évben megnyitott éttermeink ma is működnek.
Szerte az országban keresünk új lehetőségeket, főként a megyeszékhelyeken, Budapest és környékén - tette hozzá Dara Zsolt.
A Burger King a világ egyik legnagyobb gyorsétterem lánca. Magyarországon 41 egységgel rendelkezik, és több mint 1500 munkavállalót foglalkoztatnak.