A fesztiválok legmenőbb terméke az aldis zsömle és fogkefe volt

2017.10.12. 12:39

Három nyári zenei fesztiválon és a 17. FINA Világbajnokságon nyitott ideiglenes üzleteket az Aldi 2017-ben. Ezek a boltok kétszázezernél is több vásárlót szolgáltak ki nyitva tartásuk alatt. A legkedveltebb termékek a gyümölcsök, a péksütemények és a fogkefe voltak.

A tavalyi Sziget Fesztiválon nyitotta meg az első ideiglenes üzletét az Aldi. Az áruházlánc a fesztiválozókra szabott saját márkás kínálatával, a megszokott alacsony bolti áraival és ingyenes Grillzónájával népszerű lett a látogatók között.

Az Aldi a sikeren felbuzdulva 2017-ben már öt pop-up üzlettel ment a nyári zenei fesztiválokra, illetve a vizes VB-re.

Mindegyik üzletünk elérte célját, hiszen közel 200 ezer vásárlót üdvözölhettünk a nyár folyamán ideiglenesen nyitva tartó áruházainkban – nyilatkozta Bernhard Haider, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.

Aldi áruház a VOLT fesztiválon

Forrás: Aldi

A vásárlók által legkeresettebb termékek mindegyik helyszínen nagyon hasonlóak voltak. A friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin voltak a legkapósabb.

Mindegyik üzletben működött látványpékség, amelynek kínálatából a vásárlók legtöbbször császárzsömlét, virslis táskát, sajtos pogácsát és vajas croissant-t tettek kosarukba.

Aldi üzlet a vizes VB-n

Forrás: ALDI

A zenei fesztiválokon az Aldi üzletek mellett ismét várta a vásárlókat a Grillzóna, ahol ingyenesen sütötték készre az üzletben megvásárolt pácolt húsokat, grillkolbászokat.

A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek el.

A legtöbben pácolt csirkemellet, különböző ízű Berner-, illetve grillkolbászokat vettek.

A tejtermékek közül a kakaó, az ivójoghurt és a mozzarella snack vitte el a pálmát.

A non-food termékek közül legnagyobb darabszámban fogkefe, füldugó és felfújható matrac fogyott.

A Sziget minden 8. látogatója kereste fel az Aldi üzletét, míg a VOLT-on minden 4. látogató vásárolt a boltban.