Innovációs programot indít startupoknak a Mol

mol benzinkút töltőállomás
Salgótarján, 2011. április 6. A MOL Nyrt. alkalmazottja cseréli az üzemanyag ártábláját egy salgótarjáni benzinkútnál. Történelmi csúcsra emelkedett a benzinár, bruttó 5 forinttal emelte a 95-ös benzin nagykereskedelmi árát a Mol Nyrt. MTI Fotó: Komka Péter
Vágólapra másolva!
A Mol a mobilitás, a hűségmarketing és a big data, csomagszállítás és elosztás, valamint a kiskereskedelem területén megoldásokat kínáló statupoknak kínál lehetőséget.
Vágólapra másolva!

A cégek most péntektől október 23-ig pályázhatnak online, a kezdeményezés szakmai felelőse a budapesti Design Terminál.

Az első körben kiválasztottak

háromnapos szakmai felkészítésen

vesznek részt. Ezt követően öt csapat juthat tovább a januárban induló három hónapos programra, ahol egyéni és mentori támogatást kapnak a Mol-csoport üzleti vezetőitől, valamint a Design Terminál szakértőitől, emellett workshopokon vehetnek részt és irodahelyiséget is kapnak, a program végén pedig beszállítóként hosszú távú partneri együttműködést alakíthatnak ki a Mollal.

Forrás: MTI/Komka Péter

A pályázat azoknak szól, akik a

Mol 2030 stratégiájához illeszkedő szolgáltatásokon dolgoznak.

A cég stratégiája szerint a technológiai fejlődés és az új fogyasztói szokások átalakítják az iparágat - különösen a kiskereskedelmet -, ezért a Mol kiemelt figyelmet fordít a mobilitási megoldások és a vevőélmény fejlesztésére - írták.

A részletekről a mol.designterminal.org oldalon lehet tájékozódni.