Trendek, amik a reklámok jövőjét alakíthatják

Social media cubes and laptop on desk Editorial Brand-name The Media Information Medium Social Gathering Photography No People Group of Objects Copy Space Community Marketing E-commerce Global Communications Connect Admiration Cut Out Success Solution Str
Istanbul, Turkey - January 16, 2016: Paper cubes with Popular social media services icons, including Facebook, Instagram, Youtube, Twitter and a Macbook Pro laptop computer on a wooden desk.
Vágólapra másolva!
Fesztivált rendeznek Magyarország legnagyobb marketing- és kommunikációs szaktekintélyeinek részvételével. A BrandFestival a Trendlab legfrissebb tanulmányára alapozza az előadást.
Vágólapra másolva!

A BrandFestival TrendLab 28 szaktekintélye vizsgálta meg a jelen tendenciái alapján a jövő marketing-kommunikációs trendjeit. A szakemberek többek között az alábbiakat tartják a leginkább meghatározónak:

tévéfragmentáció, e-commerce, chatbot, márkázott tartalom, influencer marketing és adatvezérelt működés.

Ezek a stratégiai fontosságú területek képezik az alapját

a 2017. október 26-27-én, a Budapest Music Centerben

megrendezésre kerülő BrandFestival szakmai esemény programalkotási folyamatának.

Illusztráció Forrás: Getty Images/hocus-focus/Hocus-Focus

A BrandFestival, Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat.

Az elmúlt rendezvényeken a majd 500 márkáról szóló, 743 előadást, közel 9000 résztvevő követte.

A BrandFestival TrendLab kutatásának részletes eredménye korlátozott ideig elérhető. A prognózist a hazai ügynökségi, média és megrendelői oldal képviselőinek bevonásával készítette el a hazai marketing- és kommunikációs területek aktuális trendjeit.