A tavalyi Sziget Fesztiválon nyitotta meg az első ideiglenes üzletét az Aldi. Az áruházlánc a fesztiválozókra szabott saját márkás kínálatával, a megszokott alacsony bolti áraival és ingyenes Grillzónájával népszerű lett a látogatók között.
Az Aldi a sikeren felbuzdulva
2017-ben már öt pop-up üzlettel ment a nyári zenei fesztiválokra, illetve a vizes VB-re.
Mindegyik üzletünk elérte célját, hiszen
közel 200 ezer vásárlót üdvözölhettünk a nyár folyamán ideiglenesen nyitva tartó áruházainkban
– nyilatkozta Bernhard Haider, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
A vásárlók által legkeresettebb termékek mindegyik helyszínen nagyon hasonlóak voltak. A friss zöldségek és gyümölcsök közül
a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin voltak a legkapósabb.
Mindegyik üzletben működött látványpékség, amelynek kínálatából a vásárlók legtöbbször
császárzsömlét, virslis táskát, sajtos pogácsát és vajas croissant-t tettek kosarukba.
A zenei fesztiválokon az Aldi üzletek mellett ismét várta a vásárlókat a Grillzóna, ahol ingyenesen sütötték készre az üzletben megvásárolt pácolt húsokat, grillkolbászokat.
A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek el.
A legtöbben pácolt csirkemellet, különböző ízű Berner-, illetve grillkolbászokat vettek.
A tejtermékek közül a kakaó, az ivójoghurt és a mozzarella snack vitte el a pálmát.
A non-food termékek közül legnagyobb darabszámban fogkefe, füldugó és felfújható matrac fogyott.
A Sziget minden 8. látogatója kereste fel az Aldi üzletét, míg a VOLT-on minden 4. látogató vásárolt a boltban.