Tokaji és szekszárdi borokkal kínálták az amerikai üzletembereket

Egri, tokaji és szekszárdi borokat és prémium kategóriás élelmiszereket is kóstolhatott a magyar napon a  150 amerikai üzletember
Vágólapra másolva!
Egri, tokaji és szekszárdi borokat és prémium kategóriás élelmiszereket is kóstolhatott a magyar napon másfél száz amerikai üzletember.
Vágólapra másolva!

A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH), Magyarország Washingtoni Nagykövetsége, valamint az európai borok importálására szakosodott 3W Beverage Importers Taste of Hungary tematikus magyar napot szervezett.

A washingtoni vacsorán a magyar borok mellett bemutatkozott a hazai, prémium kategóriás élelmiszereket összefogó Áldomás közösségi márka is.

Egri, tokaji és szekszárdi borokat és prémium kategóriás élelmiszereket is kóstolhatott a magyar napon 150 amerikai üzletember Forrás: Magyar Nemzeti Kereskedőház

Az Áldomás a kereskedőház csodafegyvere

Az amerikai üzletemberek, disztribútorok és élelmiszeripari szereplőknek mind a magyar borok, mind az Áldomás élelmiszerek nagyon tetszettek, a visszajelzések alapján

konkrét megrendelésekre is számítani lehet az amerikai piacról.

"Az amerikai fogyasztók jelentős vásárlóerővel rendelkeznek, és a piac kifejezetten keresi a kiváló minőségű, prémium kategóriás élelmiszereket. Éppen ezért, és az eddigi pozitív visszajelzések miatt biztosak vagyunk benne, hogy az Egyesült Államokban is sikeresen tudjuk majd forgalmazni az Áldomás-termékeket" – mondta Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.

Az Áldomás élelmiszerek külpiaci értékesítése a tervek szerint elsőként az Egyesült Királyságban kezdődik meg.