Díjazták az Origo projektjeit

Vágólapra másolva!
A legjobb tartalomalapú marketingmegoldások közé került két olyan együttműködés, amiben az Origo is részt vett. Az egyik egy pályaválasztást megkönnyítő cikksorozat volt, a másik a szélessávú mobilinternetet, a 4G-t népszerűsítette.
Vágólapra másolva!

Könnyebben talált állást, aki a Life-on olvasott karrierrel kapcsolatos cikkeket, és jobban megismerte a szélessávú mobilinternetben rejlő lehetőségeket, aki az Origón olvasott ilyen témájú cikkeket - gyakorlatilag ezt jelentik a Kreatív című szaklap elismerései.

A reklám- és a marketingszakma ügyeivel foglalkozó kiadvány harmadik alkalommal hirdetett versenyt a kereskedelmileg és társadalmi szempontból is fontos ügyeket, termékeket népszerűsítő marketingmegoldások között,

az Origo Zrt. tulajdonában álló termékek pedig két díjat is kaptak.

Kategóriájában a "Life-Profession Karrierteszt" nevet viselő oldal bronz díjat kapott, ahogyan a "Telekom 4G nap - Origo együttműködés" is.

A versenyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait várták. Közel 100 nevező közül végül 49 pályázat közül válogatta be a legjobbak közé az Origóhoz köthető megoldásokat a zsűri.

A "Life-Profession Karrierteszt" célja az volt, hogy a Profession.hu nevű álláskereső webszájt kampányához tematikusan kapcsolódó, folyamatosan frissülő szerkesztőségi tartalmat nyújtson. Az olvasónak valóban érdekes, hasznos információkat kívánt nyújtani az együttműködés. A karrier-tanácsokka, állástippekkel foglalkozó cikkek mellett egy karrierteszt kitöltésével

választ kaphatott a kitöltő, milyen munkakör ideális számára.

2015. december 17-én a 4G illetve a sebesség köré épülő tematikus napot rendeztünk az Origón. A címlapon külön 4G szekcióban jelentek meg sebesség köré épülő Origo cikkek. Illetve a Life dobozban is megtalálhatóak voltak hasonló tartalmak. Ehhez a szekcióhoz pedig igazán egyedi és innovatív bannermegoldással juthattunk le, mely jól szemléltette a 3G és 4G adatletöltési sebesség közötti különbséget.