Alig 20 ezer kilométert futott; utasterében gyári illat, hibátlan műbőr kárpit és Videoton rádió fogadott minket.
Egyetlen gazdája volt, NDK piacra készült és igazán hangulatos színű ez a patika Zsiguli.
Csak a nyugati exporthoz kellettek jó reklámfogások, nálunk úgyis éveket kellett várni egy 1200-asra.
Az Év autója díjas 124-es ritka madár volt nálunk. Aztán jött a Zsiguli-korszak.
A Fiat 124-est arról ismerik, hogy róla mintázták az orosz népautót, de ég és föld a kettő.
Automataváltós kocka, jobbkormányos ezerkettes, fullextrás Niva: egy lelkes márkaklub tagjai olyan Ladákat hoznak be külföldről, amikről nem is álmodtunk a Merkúr-korszakban.
Azt a viccet ismerik, amikor egy rendőr összefut egy postással, aki taxit hív, de jön egy BKV-s is?