Ha ezzel viszi a gyereket iskolába, sosem fog elkésni - Volkswagen Tiguan R - teszt

Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Tiguan R Line 2022 augusztus 17-én
Vágólapra másolva!
320 lóerős motorral, sportfutóművel, durrogó titánkipufogóval és trükkös összkerékhajtással is megvásárolható Európa kedvenc SUV-ja, a Volkswagen Tiguan. De van-e értelme az R-kezelésnek egy praktikus, magas építésű családi autóban?
Vágólapra másolva!
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt

Évtizedeken át a Golf volt a Volkswagen-konszern húzómodellje, azonban ma már a Tiguanból adja el a legtöbbet a wolfsburgi márka, hétből egy eladott autójuk ennek a típusnak valamelyik változata. A chiphiány előtti utolsó normális évben,

2019-ben már több mint 900 ezer Tiguan talált gazdára,

ami irdatlan szám, a modell ma is Európa legnépszerűbb szabadidő-autójának számít, pedig vannak nála olcsóbbak is.

Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt

Sokat kellett várni rá, de a 2020 végén bejelentett modellfrissítéssel egyszerre megérkezett az R csúcsverzió a Golf R-ből ismert hajtáslánccal. Rájöttek, hogy ez a SUV lehet a logikus következő lépés azoknak, akiknek családalapítás miatt a kompakt hot hatch már szűknek bizonyul, de a teljesítményről nem akarnak lemondani, és a márkához is hűek maradnának.

Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt

Persze azért nem volt annyira sietős a Volkswagennek a sport-Tiguan bemutatása, mert konszernen belül a szinte azonos technikájú Cupra Ateca és Audi SQ2 már évek óta elérhető, igaz, egyik sem olyan nagy és tágas. Megérte várni, mert

a Volkswagen bestsellere a késésnek hála már egy továbbfejlesztett technikát kapott:

az EA888-as kétliteres turbómotor negyedik evolúciós változata került bele a 4Motion összkerékhajtás sportcélokra kifejlesztett, spéci változatával, amely egy olyan funkcióval is rendelkezik, amelyről a házon belüli vetélytársak csak álmodhatnak.

Hogy néz ki?

Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt

Aki ismeri a Volkswageneket, az tudja, hogy ezt a Lapiz Kék színt csak az R-Line és az R modellekhez lehet kérni. Előbbiek a sportos lökhárítóikkal csak úgy néznek ki, mint a sportváltozatok, míg az utóbbiak tényleg azok. Aki igazán szakértő, a hatalmas, 18 colos fékekből, a kék féknyergekből, a négy öblös kipufogóvégből rá tud jönni, hogy itt egy telivér R modellről van szó, nem csak egy sportruhába öltöztetett TDI-ről (persze a tesztautó esetében a versenykockás matrica még egyértelműbbé tette a helyzetet).

Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt

A hatalmas kerékjáratokban szinte elvesző, 20 colos „Misano" felnik nem perdöntők, mert bár az R ezeket kapja alapáron, az R-Line-hoz is meg lehet rendelni őket. Csak a 347 ezer forintba kerülő, 21 colos „Estoril" kerekek az R privilégiumai, no meg az

1,65 millió forintba kerülő Akrapovič sportkipufogó,

amely visszaváltásoknál és gázelvételkor néha dörren egyet, de közel sem olyan polgárpukkasztó módon, mint egy BMW M2 kipufogója. Sőt, normál állásban olyan halk is tud lenni, hogy volt olyan utasom, aki azt hitte, elektromos autóban ül. Amúgy az érintőképernyőn végezhető akusztikai beállításnál a legjobb a Pure állást választani, amiben már sportosan dörög a kipufogó, de a Race állás szintetikus, hangszóróból bejátszott motorhangja nem társul hozzá.

Milyen belül?

Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt

Bent már érződik, hogy a Tiguan régi modell, ezt a második generációt ugyanis még 2015-ben mutatták be. Az aktuális, nyolcadik generációs Golfhoz képest sokkal több a fizikai gomb, a DSG-váltó is hagyományos előválasztó kart kapott (az apró elektromos pöcök helyett), és szerencsére a világítást is még a régi rezsó-kapcsolóval kell aktiválni, nem pedig egy érintésérzékeny felülettel. Azért a 2020-as modellfrissítés hozott pár újdonságot a Tiguan számára, például a hagyományos gombok helyett kapacitív felületekkel operáló multikormányt, meg a csúszkákkal állítható klímapanelt. Meglettem volna ezek nélkül, mindkettő jobban elvonja a figyelmet a vezetésről, mint a rendes gombok.

Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt

Az R változat fejtámlával egybeépített, jó oldaltartású, de sík ülőlapú

sportüléseket, fém pedálokat, karbonhatású díszbetéteket, kék cérnával varrt, perforált bőrrel bevont sportkormányt és nagy váltófüleket kap

alapáron. Ezeket leszámítva minden olyan, mint egy mezei Tiguanban, ami persze már eleve elég jó minőséget és rengeteg helyet jelent. Térkihasználásban a Golfnak sincs párja a kompakt kategóriában, de a Tiguan is elmondhatja magáról, hogy azonos alapterületen egyetlen másik SUV sem biztosít több helyet az utasainak, és akkor még a 615 literes, 1655 literre bővíthető csomagtartóról nem is szóltam.

Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt

Mit van a lemezek alatt?

A kétliteres, turbós EA888 a Volkswagen-konszern egyik legszélesebb körben használt, legkiforrottabb benzinmotorja. Korábban 300-310 lóerő volt a maximum, amit kihoztak belőle, de a tavaly megjelent Golf R-be legújabb, negyedik fejlesztési szintet képviselő változata került

320 lóerővel és 420 Nm-rel,

és a Tiguan R is ezt kapta meg (azóta megjelent a Golf R 20. évfordulós kiadása, amiben már 333 lóerős).

Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt

A sportos 4Motion összkerékhajtás is a Golf R-ből származik, ennek különlegessége, hogy hátsó tengelyen két elektromos vezérlésű tengelykapcsolót tartalmaz, így a nyomatékeloszlást nem csak az első és a hátsó tengely, hanem a hátsó tengely két kereke között is a pillanatnyi igényeknek megfelelően tudja változtatni. Legfeljebb a nyomaték fele kerülhet a hátsó tengelyre, ott viszont akár az egyik kerék is kaphatja az összeset. Elöl nincs önzáró differenciálmű, az XDS rendszer az ívbelső kerekek fékezgetésével igyekszik szimulálni, mérsékelt sikerrel.

Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt
Volkswagen Tiguan R Line, autó, teszt

A Golf R-ben még Drift üzemmód is van, amivel ezt a fajta trükkös összkerékhajtást a végletekig ki lehet használni némi mesterséges túlkormányzottságot előidézve, de a Volkswagen bölcsen úgy döntött, hogy a 200 kilóval nehezebb, magasabb tömegközéppontú Tiguan R-ből ezt a funkciót kihagyja. Viszont

az ESP ebben is teljesen kikapcsolható,

és van egy engedékeny állása is. Ezek aktiválásához ráadásul nem a túlbonyolított menüben kell bolyongani, mint a Golfban, hanem csak egy fizikai gombot kell egyszer vagy kétszer megnyomnia váltó mellett.

A cikk folytatódik a második oldalon. Kattintson tovább!