Megújult az X6 kistestvére, de alig látszik rajta - BMW X4 bemutató

BMW X4
The new BMW X4 xDrive M40d
Vágólapra másolva!
Az új X3 kupé változatának tekinthető X4 az akár 360 lóerővel is kérhető.
Vágólapra másolva!
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4

Az új generációs X4 majdnem pontosan úgy néz ki, mint 2014-ben bemutatott elődje, amely

nem bizonyult túl sikeresnek,

tavaly például 50 ezer sem fogyott belőle az egész világon. Szinte csak a lámpákról lehet megkülönböztetni egymástól a két generációt. Az újon elöl-hátul már széria a LED-es világítástechnika, a csík alakú hátsó lámpa pedig háromdimenziós belső mintázatot kapott.

BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4

A 7-essel bemutatott moduláris CLAR platformra épül az új X4, így nem csoda, hogy megnőtt: az 54 milliméterrel megnyújtott tengelytávolság mellett

a karosszéria 81 milliméterrel hosszabb,

37 milliméterrel szélesebb és 3 milliméterrel alacsonyabb lett, a csomagtartó 500-ról 525 literesre hízott. A méretnövekedés ellenére az X4 tömegéből 50 kilót le tudtak faragni, emellett javult a torziós merevség és a légellenállás is.

BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4

Alacsonyabb lett a súlypont, kisebb a rugózatlan tömeg és szélesebb a nyomtáv,

ami javíthat a vezetési élményen, akárcsak az új, kettős keresztlengőkaros első futómű és a felárért vehető adaptív lengéscsillapítás, valamint a hátsó M Sport differenciálmű. Új a Performance Control teljesítményvezérlő rendszer is, ami egymástól függetlenül szabályozza a kerekekre jutó nyomaték nagyságát.

BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4

A nyári piaci bevezetés idején háromféle benzines és négyféle dízelmotor lesz választható

184-től 360 lóerőig,

a nyolcfokozatú automataváltó és az összkerékhajtás mindhez széria. A 360 lóerős hathengeres benzinest és a 326 lóerős dízelt csak M csomagban lehet kapni, ami feszesebb futóművet, erősebb féket, hangolt sportkipufogót, sportosabb külsőt és egy sor egyéb kiegészítőt jelent.

BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4
BMW X4

Megújult a belső tér is, javult a minőség és nagyobbak lettek a tárolórekeszek, új a kormánykerék, és a 12 colos digitális műszerfal is.

Megjelent az extralistán az érintőképernyős iDrive kijelző, a színes head-up display és a gesztusvezérlés is.

Utóbbi megvásárlása esetén a kezünkkel a levegőben hadonászva lehet hangerőt állítani, hívást fogadni vagy letenni, illetve a 360 fokos kamerarendszer virtuális képének nézőpontján változtatni.