2015-ben toronymagasan volt a világ legnépszerűbb autója a Toyota Corolla,
1,34 milliót adtak el belőle,
míg a második helyezett Volkswagen Golfból csak 1,04 milliót. A 150 országban árusított típus sikere rendkívül fontos a Toyotának, mert az eladásai 20 százalékát adja. Azonban hiába alakulnak remekül az eladások, az életciklus felénél esedékes modellfrissítést a sikermodell sem kerülhette el.
A 11. generációs Corolla európai verziója – amit Törökországban gyártanak –
2013-ban jelent meg a piacon,
így már ráfért a ráncfelvarrás. A szépészeti beavatkozás után a kocsi orr-része már illeszkedik a Toyota legújabb formanyelvébe, amelyet már az Auris, az Avensis és a RAV4 is megkapott a legutóbbi modellfrissítésekkel. Elegánsabbak lettek a fényszórók, a kisebb hűtőmaszkot a nagyobb alsó ráccsal ellensúlyozták a formatervezők.
A felfrissített Corollán
elöl hátul LED-es lámpák világítanak,
de átalakultak a lökhárítók, és a hűtőmaszk is. Krómdíszítést kapnak a kilincsek és a csomagtartó is, emellett új, 16-17 colos könnyűfém felnik jelentek meg, és a színválasztékot pedig három új színnel bővítették.
Műszakilag nem változott a kocsi,
de a vezetéstámogató rendszerek kínálatát kibővítették sávváltásra figyelmeztető, táblafelismerő, vészfékező rendszerekkel, és már automatikusan felkapcsolódó távolsági fény is elérhető. A felfrissített Corolla nyáron érkezik meg a kereskedésekbe.