Vágólapra másolva!
Szervokormány még mindig nincs a Tata Nanóban, de az áttételezés módosításával könnyebb lett tekerni a kormányt. 
Vágólapra másolva!

Alig változott a világ legolcsóbb autója, a Tata Nano, az indiai gyártó nem költött túl sok pénzt a frissítésre. Egyes felszereltségi szinteken krómcsíkozás jelent meg a karosszérián, a hátsó lökhárítót lecserélték.

Forrás: Tata

Szervokormány továbbra sincs, de az áttervezett kormányműnek és futómű-geometriának köszönhetően könnyebb lett tekerni a kormányt. Négy külső karosszériacsomag is rendelhetővé vált, ezek színes tetővel, oldalmatricázással, egyedi alufelnikkel vagy sportosabb lökhárítókkal és küszöbökkel tehetik vagányabbá az autót.

Forrás: Tata

Új a középkonzol, a dupla kesztyűtartó, opcióként pedig kulcs nélküli ajtónyitás és bluetooth-kihangosítós rádió is elérhetővé vált. Újdonság, hogy a 624 köbcentis benzinmotor már földgázzal is megy, CNG-s teljesítménye 33 lóerő 45 Nm-es csúcsnyomaték mellett. Az új alapár átszámítva 568 ezer forint.